Баттерфляй

Правила роботи кінотеатру під час повітряної тривоги

У випадку оголошення повітряної тривоги кінотеатр зупиняє поточні сеанси та проводить евакуацію гостей та працівників з кінотеатру до найближчого укриття.

Якщо повітряна тривога триватиме менше 15 хвилин - сеанс буде відновлено. У випадку, якщо повітряна тривога триватиме 15 хвилин і більше, - сеанс скасовується та відновленню не підлягає.

У разі скасування сеансу у зв’язку з повітряною тривогою ви маєте право обміняти квиток на сеанс, який було скасовано, на інший сеанс в тому ж кінотеатрі в межах еквівалентної вартості квитка за умови пред’явлення касирові оригіналу чеку (платіжної квитанції) про придбання такого квитка.

Обмін квитків (як придбаних на касі кінотеатру, так і придбаних онлайн) здійснюється на касі кінотеатру відразу після завершення повітряної тривоги або впродовж 14 днів з дати скасованого сеансу, квиток на який буде обмінюватися.

У разі відсутності чеку (платіжної квитанції) про придбання квитка, а також у разі звернення до каси кінотеатру для обміну квитка з порушенням встановленого 14-денного строку, адміністрація кінотеатру вправі відмовити в обміні такого квитка. При цьому кошти за такий квиток не повертаються

Важливо! При скасуванні сеансу у зв’язку з повітряною тривогою кошти за квиток не повертаються. Ви можете обміняти квиток на інший сеанс (див. правила вище).


Промокоди

1. Промокод – це унікальний код, який надає знижку на певний сеанс чи перелік сеансів (фіксовану або %). Промокод можна використати як онлайн (ввести у спеціальне поле при оформленні квитка), так і на касах (назвавши касиру код).

2. Промокоди можна отримати в Особистому кабінеті (блок повідомлень розміщено над анкетою), наших соціальних мережах (Facebook, Viber, Telegram) або у поштовій розсилці.

3. Промокоди діють у таких кінотеатрах: Баттерфляй De Luxe, Баттерфляй Нивки, Баттерфляй Кантрі, Баттерфляй Гатне, Баттерфляй Бровари. Промокоди можуть діяти як у всіх кінотеатрах з переліку, так і в окремих.

4. Важливо: промокоди не діють на будь-які акційні сеанси (День глядача, Акція-sale, тощо), при використанні промокоду бонуси не нараховуються.

5. У кожного промокоду є умови дії (строк, кількість білетів, які можна придбати, розмір знижки, кінотеатри, у яких він задіяний, тощо), тож просимо уважно ознайомлюватися з цими умовами (наводяться разом із промокодом).

6. Якщо в умовах промокоду вказано, що його можна використати обмежену кількість разів (наприклад, 2), то при поверненні квитків, придбаних за таким промокодом, він вважається використаним (наприклад, якщо промокод діє на 2 покупки, то після повернення першої покупки за таким промокодом, залишиться лише 1 застосування)


Правила придбання квитків

Квитки можна придбати в касі кінотеатру або ж оформити на цьому сайті

Звертаємо увагу, що повернути електронний квиток можна не пізніше, аніж за 2 години до сеансу.

1. Щоб оформити квиток на сайті, натисніть на сеанс, який ви бажаєте відвідати, та оберіть бажані місця. Місця, доступні для замовлення, виділені зеленим кольором. Якщо ви хочете змінити місце, натисніть на вже обране місце для відміни та оберіть нове. Введіть свою електронну пошту, на яку буде надіслано квитки та підтвердіть що ви згодні із правилами оформлення квитків онлайн. Увага! Будь ласка, перевірте, чи правильно введено пошту, інакше ми не зможемо надіслати вам квитки та ще раз перевірте, у який саме кінотеатр ви оформлюєте квиток. Щоб скинути усе замовлення, натисніть «Відмінити». Після того як ви обрали місця натисніть «Оформити».

2. Після того, як ви натиснули «Підтвердити», місця буде заброньовано на 5 хвилин для виконання операції оплати. Натисніть «Оформити» для переходу на сторінку оплати системи LIQPAY. У вас буде 10 хвилин, щоб здійснити оплату, інакше платіж буде анульовано.

3. На сторінці оплати введіть реквізити картки та натисніть «Підтвердити». Якщо ви є користувачем Приват24, то для підтвердження реквізитів необхідно ввести свій пароль від Приват24. Натисніть «Підтвердити».

4. На наступній сторінці натисніть «Підтвердити», аби підтвердити, що ви приймаєте умови Користувацької угоди LIQPAY.

5. Після здійснення оплати ви отримаєте ID вашого замовлення (буде також вказаний у електронному квитку). Після підтвердження оплати вам буде надана сторінка з кодом квитанції, де ви зможете ввести свою електронну адресу для отримання копії квитанції, та  повернутися на наш сайт для отримання файлу с електронними квитками.

Важливо! Будь ласка, не ігноруйте отримання платіжної квитанції на вашу електронну адресу. У разі непорозумінь він вам знадобиться.

6. Після оплати ви будете повернуті на наш сайт на сторінку з вашими електронними квитками у вигляді pdf-файлу. Збережіть цей файл або роздрукуйте. Копію квитків ви також отримаєте на свою електронну пошту.

У кінотеатрах Butterfly De Luxe, Butterfly Кантрі, Butterfly Бровари, Butterfly Нивки та Butterfly Гатне працюють сканери, тож вам достатньо роздрукувати квиток/показати його на екрані мобільного пристрою серверу для сканування.

Техпідтримка з питань онлайн-продажу у кінотеатрі Butterfly De Luxe - (063) 232-55-41

Техпідтримка з питань онлайн-продажу у кінотеатрі Butterfly Нивки - (063) 813-55-87

Техпідтримка з питань онлайн-продажу у кінотеатрі Butterfly Кантрі - (063) 233-23-09

Техпідтримка з питань онлайн-продажу у кінотеатрі Butterfly Гатне - (063) 247-96-03

Техпідтримка з питань онлайн-продажу у кінотеатрі Butterfly Бровари - (073) 421-71-64

Час роботи техпідтримки - щоденно, з 10:30 до 20:00

Гарного перегляду!


Правила повернення квитків

1. Якщо квиток придбано на касі, його можна повернути не пізніше, аніж за 30 хвилин до початку сеансу. Для цього потрібно звернутися до касира. Відшкодовується повна вартість квитка (виключення: якщо квиток було заброньовано заздалегідь, вартість бронювання (5 грн) не повертається).

2. Якщо квиток придбано онлайн, необхідно скористатися сервісом «Повернути квиток» на сайті мережі Баттерфляй не пізніше, аніж за 2 години до початку сеансу. У вказане поле необхідно ввести номер вашого замовлення (ID) (вказується у електронному квитку у лівому верхньому кутку). Ви можете повернути лише замовлення повністю. Гроші за квиток будуть повернуті на ту ж картку, з якої були списані. Строк повернення – до 24 годин (оновлення виписки вашого електронного банкінгу може тривати до 3 днів). В окремих випадках можлива затримка поверенення коштів у вашому банку. В цьому випадку радимо звернутися до його техпідтримки та уточнити, коли гроші надійдуть на ваш рахунок. Окрім того, якщо через 1-2 дня ви отримали повідомлення від електронного банкінгу про списання коштів за повернуті квитки, врахуйте, що це може бути процесом зведення розрахунків між сервісом LiqPay та вашим банком. У цьому випадку рекомендуємо почекати 1-2 доби, аби оновилася виписка в електронному банкінгу.

Увага! У разі, якщо ви вже обміняли електронний квиток на звичайний, перед поверненням через електронний сервіс необхідно повернути цей квиток (який ви попередньо отримали при обміні) на касу кінотеатру. Після цього ви можете скористатися сервісом «Повернути квиток» (див. правила вище). Без повернення звичайного квитка на касу скористатися цим сервісом неможливо. Нагадуємо, що повернути електронний квиток можливо не пізніше, аніж за 2 години до початку сеансу.

Техпідтримка з питань повернення квитків у кінотеатрі Butterfly De Luxe - (063) 232-55-41

Техпідтримка з питань повернення квитків у кінотеатрі Butterfly Нивки - (063) 813-55-87

Техпідтримка з питань повернення квитків у кінотеатрі Butterfly Кантрі - (063) 233-23-09

Техпідтримка з питань повернення квитків у кінотеатрі Butterfly Гатне - (063) 247-96-03

Техпідтримка з питань повернення квитків у кінотеатрі Butterfly Бровари - (073) 421-71-64

Час роботи техпідтримки - щоденно, з 10:30 до 20:00


Правила користування особистим кабінетом

Основні правила користування програмою лояльності мережі Баттерфляй.

1. Бонусна система мережі Баттерфляй наразі діє у таких кінотеатрах: Баттерфляй De Luxe, Баттерфляй Нивки, Баттерфляй Гатне, Баттерфляй Бровари, Баттерфляй Кантрі.

2. Щоб отримати Бонусну картку, користувачу необхідно зареєструватися в Особистому кабінеті. Після реєстрації та активації Кабінета користувачу буде автоматично надано унікальний 13-значний код та штрих-код його бонусного рахунку (Бонусна картка). Штрих-код та код будуть доступні на основній сторінці Особистого кабінету.

3. Бонуси зараховуються при купівлі квитка як на касах вищезазначених кінотеатрів, так і при оформлення квитків до них на сайті мережі Баттерфляй. Нарахування бонусів іде за формулою "10 гривень=1 бонус". Таким чином, при купівлі квитків на 450 гривень, користувач Бонусної системи може отримати 45 бонусів на власний рахунок. При списанні діє зворотня формула "1 бонус=1 гривня". Таким чином, квиток вартістю 100 гривень буде коштувати 100 бонусів.

4. Бонуси не переносяться з одного на інший бонусний рахунок і використовуються виключно для оплати квитків на сайті мережі Баттерфляй до вищезазначених кінотеатрів. Нарахування бонусів відбувається протягом 24 годин.

5. Для зарахування бонусів при придбанні квитків на касі кінотеатру необхідно скористатися одним з таких варіантів:
- Назвати касиру 13-значний код Бонусної картки, вказаний під штрих-кодом в Особистому кабінеті;
- Надати касиру для сканування штрих-код Бонусної картки, вказаний в Особистому кабінеті, з мобільного пристрою;
- Надати касиру для сканування роздрукований штрих-код Бонусної картки, вказаний в Особистому кабінеті.

6. При оформлення квитка онлайн достатньо лише увійти у власний Особистий кабінет (про те, що користувач увійшов в кабінет, повідомляє напис у правому верхньому кутку сайту). Після цього, оформлюючи квитки до вищезазначених кінотеатрів онлайн, користувач автоматично отримає на свій рахунок бонусні бали.

7. Для придбання квитка за бонуси на касі необхідно повідомити про це касира та надати йому код Бонусної картки.

8. При оформленні квитка онлайн кнопка «Придбати за бонуси» з’являється автоматично, якщо на Бонусному рахунку користувача достатньо бонусів для розрахунку за замовлення. Нагадуємо, що вартість квитка у бонусах розраховується за формулою 1 бонус=1 гривня. Важливо: за сеанси із спецціною (знижки школярам, студентам, пенсіонерам, покази із акційними цінами) бонуси не нараховуються, квитки на такі сеанси за бонуси придбати неможливо.

9. Користувач має право повернути квитки, придбані за бонуси. Здійснити це можливо через сервіс повернення квитків. Повернення здійснюється за стандартними умовами повернення (можливо повернути не пізніше, аніж за 2 години до початку сеансу, бонуси повернуться протягом 24 годин).

10. У випадку, якщо користувач бажає повернути квитки, за які йому було нараховано Бонуси, але при цьому його рахунок Бонусів може стати від’ємним (напр. після придбання 10 квитків на суму 1000 гривен (100 Бонусів), Учасник клубу придбав квиток за 100 Бонусів та бажає повернути один з 10 квитків), йому необхідно повернути спочатку Квиток, придбаний за бонуси, а потім вже здійснити повернення одного з 10 квитків, придбаних за гривні.

11. У випадку втрати паролю до Особистого кабінету, його можна відновити через спеціальну форму.

12. У випадку, якщо Учасник клубу не пам’ятає ані пароль, ані пошту, йому необхідно надіслати заявку на відновлення на електронну пошту [email protected], вказавши такі дані: номер Картки/скріншот штрихкоду, ПІБ, дату народження та номер телефону, а також долучити до листа скан-копію документу, що посвідчує особу (фотографію, номер та серію документу, ким видано – бажано закрити папірцем, для відновлення необхідні лише ПІБ та дата народження).


Пільгові знижки онлайн

Умови отримання та використання пільгової знижки онлайн

1. Пільгова знижка онлайн діє у кінотеатрах Баттерфляй De Luxe, Баттерфляй Нивки, Баттерфляй Гатне, Баттерфляй Кантрі та Баттерфляй Бровари і надається наступним категоріям:
- Студентам (за студентським квитком).
- Школярам (за учнівським квитком).
- Ветеранам АТО (за посвідченням ветерана АТО).
- Пенсіонерам за віком (за пенсійним посвідченням).

2. Пільга надається на 1 квиток для 1 пільгового користувача. Вартість квитка за такою знижкою фіксована і складає 100 грн.. У кінотеатрах Баттерфляй Нивки та Баттерфляй Гатне 3D-окуляри до вартості квитка не входять, їх можливо придбати окремо на касі та користуватися ними надалі.

3. Пільгова знижка діє з понеділка по четвер до 17:59, з п’ятниці по неділю (включаючи святкові дні) до 16:59 на всі сеанси, окрім прем’єрних та допрем’єрних. Знижка не сумується з іншими знижками, включаючи промокоди. У випадку, якщо у вашому замовленні є пільговий квиток, а ви бажаєте скористатися промокодом, промокод буде застосовано до усіх квитків у замовленні окрім пільгового. За пільгові квитки Бонусні бали не накопичуються, але ви маєте можливість придбати пільговий квиток за них. Пільга діє на акцію-sale (щосереди). Ви можете оформлювати пільгові квитки у День глядача, але, фактично, знижки не буде, оскільки на День глядача діє така ж ціна.

4. Щоб мати можливість користуватися пільговою знижкою, необхідно зареєструватися в Особистому кабінеті та завантажити там для перевірки скан/фото документу, відповідно до вашої пільги. Увага: ПІБ у кабінеті та на документі повинно співпадати, зображення повинно бути у формати .jpeg/.png, а його об’єм не повинен перевищувати 10 мБайт. Окрім того, на документі повинно бути видно розбірливо ваше ПІБ, номер документу та кінцева дата дії. У випадку, якщо якихось з цих даних не видно, документ буде відхилено, необхідно буде завантажити його заново. Перевірка документу здійснюється до 3 робочих днів.

5. Після перевірки та підтвердження вашого документу ви отримаєте можливість оформлювати пільговий квиток онлайн. Для цього необхідно увійти до Особистого кабінету та потім перейти на потрібний сеанс. Якщо сеанс відповідає умовам знижки, з’явиться галочка «Пільга», яку необхідно натиснути. Пільга буде застосована після натискання цієї галочки та кнопки «Оформити». Якщо в замовленні більше 1-го квитки, пільга буде застосована лише до першого квитка (див п.2)

6. Увага: скористатися квитком за пільговим документом можливо лише за наявності оригіналу відповідного документу. При вході у зал надайте, будь ласка, оригінал відповідного документ серверу, він звірить ваш квиток із даними, що вказані в документі. Без документу пільговий квиток не буде дійсним.

7. Строк дії пільги обмежений строком дії документу. Наприклад: якщо документ дійсний до травня 2021 року, то пільговий квиток можливо буде оформити до 31 травня 2021 року. 1 червня пільга буде автоматично скасована. У випадку, якщо ви втратили документ, його було анульовано або перевипущено – зверніться, будь ласка, до нашої техпідтримки, аби змінити ваш статус у Кабінеті для повторного завантаження.

8. Пільговий квиток можливо повернути через сервіс повернення квитків. Ваші кошти будуть відшкодовані відповідно до суми покупки. Повернення здійснюється за стандартними умовами повернення.

9. У випадку, якщо у вас виникли технічні труднощі або проблеми із застосуванням пільги, зверніться, будь ласка, до нашої техпідтримки, наших менеджерів у Facebook або на эл. пошту [email protected]