Віталій
Кінотеатр:
07-05-2019
Організація продажу квитків і дизайн сайту жахливий, Баттерфляй-Гатне!!! При замовленні онлайн мені таки не трапилось на очі повідомлення попередження, що у ціну квитка на фільм 3D не входить вартисть окулярів, тому будьте готові що прийдеться вже під час початку сенсу ще бігти на касу за окулярами. Касир на це запитання недовольно буркнула, що на сайті все вказано, раджу Вам великими буквами підкреслювати на 3D сеансах, що Ви ще здираєте додатково вартість окулярів. Так як такі окуляри в мене вже є, мені б не прийшлось купувати ще одні, якби це було написано на сторінці бронювання квитків.
Администратор
08-05-2019
Віталій, доброго дня. Дійсно, з нашого боку є недопрацювання: при оформленні квитки до цього кінотеатру не вказується, що окуляри у вартість не входять, за що приносимо свої вибачення та якнайшвидше допрацюємо цей момент. В той же час, хочемо зауважити, що у листи з електронними квитками та, власне, у самих квитках інформація щодо окулярів зазначена.
Ольга
Кінотеатр:
06-05-2019
Чи потрібно роздрукований електронний квиток обмінювати в касі на звичайний (Баттерфляй Космополіт)?
Администратор
07-05-2019
Ольга, доброго дня. Ні, не потрібно, достатньо або роздруківки, або електронного варіанту на телефоні
Julia
Кінотеатр:
05-05-2019
Доброго дня! Хочу сказати, що ціни на сеанси у кінотеатрі Батерфляй Нивки дуже високі. Більші, ніж середні ціни по Києву...як на мене не виправдано. Варто переглянути цінову політику, бо саме через це я особисто, і не лише я, відвідую кіно в іншому районі замість того, щоб перейти дорогу :-)
Администратор
07-05-2019
Юлія, доброго дня. Передали ваше побажання адміністрації
Jane
Кінотеатр:
30-04-2019
Здравствуйте, завтра первое мая, в кинотеатре Нивки будут действовать акция по ученическому билету??
Администратор
01-05-2019
Здравствуйте, нет. С 27г апреля по 1 мая скидки и акции не действуют
Илья
Кінотеатр:
28-04-2019
Здравствуйте, вы наконец-то добавили возможность покупки билетов, но почему только 2 ряда(4-ый и 7-ой) доступны в продаже? В чем смысл? дайте все билеты в доступ, вы же так разгрузите постоянные очереди в кассах. Это конечно лучше чем было раньше, когда надо было сначало дозвониться по телефону, забронировать, и потом приехать аж на 30 минут раньше, чтобы их выкупить.
Администратор
02-05-2019
Здравствуйте, Илья! Благодарим за отзыв! На данный момент мы находимся на завершающей стадии разработки нашей системы он-лайн продажи билетов, которая предусматривает продажу всех мест в зале. В ближайшее время наши посетители смогут покупать он-лайн любое понравившееся место.
Олександр
Кінотеатр:
26-04-2019
Потрібно було зв*язатись з паркінгом кінотеатру Ультрамарин, зателефонував за номером, який є на сайті. Працівний Альбіна (вона так себе назвала), відповіла в кращих традіціях радянської влади: "Вы позвонили в кассу, хотите, что бы побежала в паркинг и спросила?". Просто супер! Так тримати і далі, більше клієнтів буде в кінотеатрі. Навчіть персонал, як розмовляти треба, тому що в сучасному світі таке спілкування є неприпустимим, або інший варіант - не допускайте такий персонал до клієнтів.
Администратор
29-04-2019
Олександре, доброго дня. Ваш відгук передано адміністрації кінотеатру
Сергій
Кінотеатр:
26-04-2019
Вчора, я вперше (та востаннє) відвідав ваш кінозал в ТЦ Космополіт! Просто жах! Фільм йде в прокаті півтора місяці, а квиток на нього дорожчий за квиток на вчорашню "офіційну світову прем'єру". Де логіка? ХЗ! Напередодні я був на іншому 3D сеансі. Перед заходом в зал дівчина попередила що окуляри варто повернути після сеансу і (що мене здивувало!!!) що маю змогу їх придбати на касі, за бажанням, і що краще то зробити після сеансу, аби не пропустити цікавого в залі. Було пофіг, бо я не мав наміру купувати їх, але, приємно здивований тою увагою. Нагадаю що квиток (це був допрем'єрний показ "Месників"), був дешевший. Заходячи в зал, я не одразу зрозумів що відваливши кошти за квиток маю відвалити ще, аби купити окуляри, серйозно???? Фраза «окуляри не входять у вартість» нічого в собі не несе, я і так розумію, шо окуляри я з собою не забираю після сеансу. Чому не казати простіше «окуляри на 3D сеанси НЕ НАДАЮТЬСЯ!!!!»??? На касі, після початку сеансу вже не застав нікого, аби мати змогу все ж придбати їх. Персонал хамуватий, на вході отпримав «давай быстрее…», а як вийшов аби придбати окуляри і спитав де кассир, отримав «та я откуда знаю? ждите… раньше надо было думать…». На мою думку, справи так не робляться.
Администратор
02-05-2019
Шановний пане Сергій! Ви мали нагоду відвідати сеанс в залі підвищеного комфорту, тому ціна трохи вища за ціни в звичайних залах. Що стосується 3D окулярів. В нашому кінотеатрі, як і в більшості кінотеатрів міста, окуляри на 3D сеанси не видаються, їх необхідно взяти з собою, або придбати на касі кінотеатру, про що ми постійно попереджаємо наших відвідувачів. Ми піклуємося про здоров'я наших клієнтів, тому спеціально змінили обладнання і надали можливість глядачам користуватися індивідуальними окулярами, якими до них ніхто не користувався. Стосовно хамства на кассі - дякуємо за сигнал, адміністрація вживе всіх необхідних заходів для уникнення подібних ситуацій надалі.
Витя
Кінотеатр:
23-04-2019
Я купил билеты на сеанс Мстители Марафон в кинотеатре Космополит, получил их. В правилах написано что их нужно обменять в кинотеатре на обычные, но после же пишет "Увага! Зазначені правила не розповсюджуються на кінотеатри Баттерфляй Ультрамарин та Баттерфляй Космополіт.". Я надеюсь смогу их обменять не распечатывая, по коду билета? ( В принтере краски нет =( )
Администратор
23-04-2019
Здравствуйте, Виктор. Билеты можно при необходимости распечатать на кассе
Олексій
Кінотеатр:
22-04-2019
Доброго дня! Як повернути кошти за електронні квитки у кінотеатрі Ультрамарин? Тільки на касі?
Администратор
22-04-2019
Олексій, доброго дня. Для цього зверніться, будь ласка, у техпідтримку TicketBox https://ticketsbox.com/ua/supports/
Диана
Кінотеатр:
22-04-2019
20.04 посетили Баттерфляй в ТЦ Космополит. Вечерний сеанс на фильм "Код Красный". Разочарованы? Не то слово! Дубляж под которым слышна оригинальная речь? Камон, мы пришли в кинотеатр, а не смотрим фильм с пиратской кассеты! Это было просто ужасно, фильм невозможно было смотреть! Очень жду обратной связи с пояснениями этой ситуации.
Администратор
22-04-2019
Диана, добрый день. Передали ваш отзыв администрации
Ірина
Кінотеатр:
22-04-2019
Доброго дня! Бачила, що з'явилися сеанси для батьків з найменшими малюками. Чи правда це? Десь можна почитати більш детальну інформацію?
Администратор
22-04-2019
Ірина, доброго дня. Дякуємо за ваше питання, на днях опублікуємо інформацію )
Федір
Кінотеатр:
19-04-2019
Я купил билеты на 15:45 20/04/2019 в космополите на капитана Марвел но мне не пришли билеты
Администратор
20-04-2019
Федор, здравствуйте. По этим вопросам обращайтесь, пожалуйста, в техподдержку TicketBox https://ticketsbox.com/ua/
Анна
Кінотеатр:
17-04-2019
Добрый день! Почему не отображается расписание на 24.04 в Баттерфляй Космополит ? И будет ли в этом кинотеатре допремьерный показ "Мстителей" ?
Администратор
18-04-2019
Анна, здравствуйте. Расписание в работе, допремьерные показы будут
Юрiй
Кінотеатр:
17-04-2019
Добрий день На сайтi Батерфляй Бровари немає помiтки якi фiльми премєрнi
Администратор
18-04-2019
Юрій, доброго дня. Дякуємо за відгук, врахуємо це
Анна
Кінотеатр:
14-04-2019
Здравствуйте, немогу найти на сайте информацию о фильме После ? Как можно узнать подробности о премьере и показе фильма в Батерфляй Бровары?
Администратор
15-04-2019
Анна, здравствуйте. С информацией о фильме вы можете ознакомиться на главной странице. В кинотеатре Бровары планируются допремьерные показы с 17-го числа (https://kvytok.trc-terminal.com.ua/cinema?date=2019-04-17T00:00:00.000Z). С 18-го числа будут уже премьерные показы, расписание на них появится завтра